Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Kluseczki leniwe... szybkie. I owocowe, bo z jagodami!

 

  • zblenduj/pognieć garść jagód (ok. 80g)
  • dodaj 200g chudego twarogu
  • 1 małe jajko
  • 2 lekko czubate łyżki mąki ziemniaczanej (ok. 40g)
  • 9-10 łyżek mąki orkiszowej/bezglutenowej uniwersalnej (ok. 130-150g)
  • 1 łyżkę erytrolu
  • szczyptę soli

i znów zblenduj lub dokładnie pognieć widelcem, wymieszaj.

Wkładaj przy pomocy dwóch łyżek na wrzącą osoloną wodę lub uformuj walec o średnicy ok. 3 cm, spłaszcz i pokrój lekko pod ukosem i także gotuj. Ok. 4 minuty od wypłynięcia.

 

Podawaj z 2 łyżkami jogurtu naturalnego wymieszanego z erytrolem (łyżeczka), łyżką jagód i listkami mięty. Pycha!!!

 

3 porcje (z jogurtem do polania i jagodami) po 210 kcal/porcja. B 25g T 4g W 45g w porcji.

Czereśnie - akurat mamy sezon. To niewątpliwie jednej z naszych ulubionych gatunków owoców! Istnieje aż ok. 500 odmian czereśni i 250 wiśni! Jak wszystkie pestkowce ...

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2021 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     449599 / 7 / 2
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI