Magda Radzi / wszystkie grupy

Strączki - zestawienie najbardziej wartościowych

Strączki są wartościowe i warto wprowadzić je do menu. Nie zawsze jednak je lubimy, najczęściej dlatego, że są dość ciężkostrawne. Ale można znacznie poprawić ich strawność, stosując się do zasad gotowania, które znajdziesz W TYM LINKU. 

 

Jest kilka zalet strączków min. duża gęstość odżywcza, czyli duża zawartość witamin i minerałów, duża ilość pełnowartościowego białka, niski indeks glikemiczny, duża zawartość błonnika, 

 

A oto zestawienie, w kolejności od najbardziej wartościowych:

Fasolka szparagowa, mrożony zielony groszek, bób, czerwona soczewica, soja, fasola kidney, fasola biała, fasola mung, ciecierzyca, groch.

  Nie tylko dla perfekcjonistów. Codziennie rozmawiam z osobami, które wychodzą z założenia ?wszystko, albo nic?. Sama tak byłam. Na szczęście mi przeszło (no prawie) Ale, ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2021 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     417891 / 42 / 14
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI