Kurs odchudzania zaawansowany (online)

Już wkrótce kolejna! 

Edycja Kursu odchudzania 

wersji online to: 

 

7 motywujących spotkań online (czas trwania 60 min.)

 

6 tygodni wspólnego działania 


3 plany odżywiania w kilku kalorycznościach do wyboru (1400-1500-1600-1700-1800) - w tym jadłospis idealny (zbierający korzyści z modnych diet) i dla insulinoopornych (+ nauka odżywiania)

Wszystkie sezonowe i pyszne.

+ dodatkowe przepisy

 

Chat Messenger – który zmotywuje, doda otuchy i dostarczy bieżących wiadomości. Na którym tez można mnie o wszystko zapytać.

 

 

 

Zobacz, jaki jest plan!

 

1. Co rujnuje i przeszkadza w zrzucaniu kilogramów. O nawykach i radzeniu sobie z nimi. Ale i co nieco o słodyczach, candidzie i itp. oraz skąd wziąć silną wolę. Przeskakujemy na metabolizm wiosenno-letni. Zasady na kontynuację diety, a jak kto woli: na nowy start!

 

2. Odchudzające suplementy, napoje, dodatki do żywności, czy istnieją? I czy są potrzebne? Które odchudzają faktycznie, a nie są stratą pieniędzy. Poznacie tez metody oceny, co może być Wam potrzebne. Lista suplementów/dodatków z opisem działania!

 

3. Hormony a odchudzanie, czyli czego prawdopodobnie nie wiecie:

 

- hormony głodu i sytości – dlaczego zaraz po jedzeniu bywamy głodni? Co sprawia, że im więcej jemy, tym trudniej się najeść? Jak je opanować.

- insulinooporność – kolejna moda po „a może nie chudnę, bo mam problemy z tarczycą?” czy poważna choroba?

Dlaczego większość z nas może ją mieć i jak to sprawdzić? Jak sobie z nią radzić. Jeśli ją masz, łatwiej Ci będzie schudnąć dzięki tej wiedzy. Jeśli nie masz… też będzie Ci łatwiej!

- co się dzieje z naszym organizmem przed i w trakcie okresu? Jak się wtedy odżywiać? Czego potrzebuje nasz organizm, żeby zminimalizować dolegliwości?

 

4. Toksyny i jak się ich pozbyć, co nas truje, powoduje że ważymy więcej – wyeliminuj najważniejsze problemy.  Jak sobie poradzić, czyli o kilku potężnych narzędziach do naprawy, odmłodzenia, zregenerowania organizmu.. Najnowsza wiedza, która Cię zaskoczy! A przy okazji dowiesz się, co żyje w Twojej lodówce… I jak dobrze przechowywac żywność.

 

5. Co wziąć z popularnych diet dla siebie, żeby zadziałało? Przegląd diet – min. keto, dla insulinoopornych, dasch, sirt itp.. Co z alkoholem w odchudzani? Co na śniadanie jedzą szczupli? A do tego jadłospis idealny! Który połączy korzyści różnych diet.

 

6. STRES. Złe samopoczucie, zmęczenie, depresje. Dlaczego stres blokuje nasze wysiłki. Sprawdzone sposoby na to, żeby się chciało chcieć i odblokować prawidłową prace organizmu. I co wspólnego z tym mają nasze jelita?

 

I oczywiście, co jeszcze zechcecie, to dołączymy do zajęć!

 

Dodatkowo - NOWOŚĆ - podsumowany zbiór najważniejszych zasad przy odchudzaniu i zdrowym odżywianiu. Znacznie więcej, niż wypij wodę, jedz regularnie…

 

Do zobaczenia!

  Tabata. Trening trwający zaledwie 4 minuty, ale swoją intensywnością zastępujący godzinę ćwiczeń. Jest skuteczny w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz znacznie poprawia ...

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2022 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     460532 / 114 / 11
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI