Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Szaszłyki z indyka  

(4-6 porcji) 

 

  • 1/2 szklanki oliwy z oliwek
  • sok z 1/2 cytryny i 1/2 pomarańczy
  • zioła do grilla
  • 1 łyżka musztardy
  • 600g piersi z indyka
  • strąk papryki czerwonej i zielonej
  • 1 opakowanie pomidorków koktajlowych (ok. 20 szt.)
  • 2 duże cebulę
  • suszone śliwki bez pestek

Oliwę wymieszaj z sokami, musztardą i ziołami do grilla. Mięso pokrój na kawałki, włóż do miseczki z marynatą i odstaw na minimum 2 godziny. Paprykę pokrój w szerokie paski i potem w kwadraty, Cebulę pokrój na ćwiartki, na natłuszczone patyki do szaszłyków nabijaj kolejno mięso, cebulę, śliwkę, paprykę, pomidor i znów mięso. Szaszłyki możesz posypać świeżo mielonym czarnym pieprzem.

Kupujesz kaszę i ryż w torebkach? Pamiętaj, że gotujesz plastik! Najzdrowszy sposób przyrządzania kaszy to gotowanie luzem - al'dente. Najlepiej 2 miarki wody na 1 ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2020 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     395444 / 168 / 16
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI