Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Owsianka z soczystą nektarynką

  • 30-45g płatków owsianych zwykłych lub górskich
  • 200g mleka (zwykłe 1,5% lub napój roślinny tzw. mleko roślinne (u mnie kokosowe)
  • 1/2 banana
  • 1 szczypta cynamonu + 1 szczypta soli
  • 1 łyżka płatków lub słupków migdałowych
owsianka fit śniadanie magdarardzi magda radzi nektarynka
Płatki zagotuj w mleku. W trakcie dodaj pokrojonego w półtalarki lub drobniej banana. Gotuj do ulubionej konsystencji. Udekoruj ósemkami nektarynki. Oprósz cynamonem. Posyp prażonymi płatkami/słupkami migdałów.

Najlepszym sposobem przechowania resztek jest ich zamrożenie. Mrożenie pozwala zachować niemal wszystkie składniki odżywcze w potrawie. Taki zamrożony bigos podgrzany ...

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2021 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     449596 / 4 / 1
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI