Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Granola z jogurtem i owocami

  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów owsianych
  • 1-2 łyżki orzechów, pestek (dowolne)
  • 1 łyżeczka miodu 
  • 1 łyżeczka masła zwykłego lub klarowanego/oleju kokosowego

 

granola jogurt lunchbox drugie śniadanie fitgirl magdaradzi magda radzi
Płatki, otręby, orzechy/pestki, miód i masło upraż razem na patelni - aż płatki lekko zbrązowieją i zaczną pachnieć - ale nie za długo! Pamiętaj, że granola stwardnieje! Przełóż jogurtem i sezonowymi owocami. Możesz przygotować w słoiku i zabrać na drugie śniadanie do pracy.

Kilka wskazówek, które pozwolą na łatwiejszy wybór! 1. Długość kijków Użyj wzoru wzrost w cm x 0,68 - zaokrąglając w górę (kije mają skok długści o 5 cm). 2. ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2019 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     381246 / 36 / 9
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI