Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Granola z jogurtem i owocami

  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów owsianych
  • 1-2 łyżki orzechów, pestek (dowolne)
  • 1 łyżeczka miodu 
  • 1 łyżeczka masła zwykłego lub klarowanego/oleju kokosowego

 

granola jogurt lunchbox drugie śniadanie fitgirl magdaradzi magda radzi
Płatki, otręby, orzechy/pestki, miód i masło upraż razem na patelni - aż płatki lekko zbrązowieją i zaczną pachnieć - ale nie za długo! Pamiętaj, że granola stwardnieje! Przełóż jogurtem i sezonowymi owocami. Możesz przygotować w słoiku i zabrać na drugie śniadanie do pracy.

Codziennie sprawdzaj zawrtość lodówki i przeglądaj produkty, które masz w lodówce i usuwaj te, które są nieświeże. To bardzo ważna zasada. Nie wiesz nawet, jak ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2020 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     407434 / 40 / 2
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI