Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Naleśniki budyniowe bez mąki

naleśniki, naleśniki bez budyniu

 

  • 1 opakowanie budyniu (35g)  

(o dowolnym smaku, śmietankowy, waniliowy, malinowy, czekoladowy) 

  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki mleka zwykłego 1,5% (lub napoju roślinnego)
  • 1 łyżka oleju rzepakowego lub rozpuszczonego masła (zwykłe lub klarowane)

 

Zblenduj wszystkie składniki. Odstaw (koniecznie) na 15 minut. Smaż na rozgrzanej patelni z obu stron (po ok. 1 minucie z każdej strony).
Z tej porcji powinno wyjść 5 naleśników.

 

Całość 355 kcal (5 naleśników po 71 kcal), B 11,4g T 17,3g  W 38,2

Jeśli użyjesz budyniu bez cukru i posłodzisz erytrolem - otrzymasz kaloryczność 290 kcal, czyli 58 kcal/naleśnik.

Codziennie sprawdzaj zawrtość lodówki i przeglądaj produkty, które masz w lodówce i usuwaj te, które są nieświeże. To bardzo ważna zasada. Nie wiesz nawet, jak ...

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2021 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     449599 / 7 / 2
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI